B2C e-ticaret modeli, işletmelerin tüketicilere doğrudan ürün veya hizmet sattığı, dijital dünyanın en yaygın kullanılan ticaret yöntemlerinden biridir.
E-ticaretin Geleceği, hızla değişen teknolojik gelişmelerle ve tüketici davranışlarıyla şekillenecek. E-ticaret dünyası, sektörde devrim yaratmaya devam edecek.
Dijital pazarlamada, reklam yatırımlarının verimliliğini anlamak için iki temel ölçüt vardır: ROAS ve ROI. Peki, bu iki kavramın hesaplaması nasıl yapılır? Hesaplamaların önemi nedir?
Her e-ticaret sitesinin kalbi, ürün detay sayfalarında atar. Bu sayfalar, müşterilerin satın alma kararlarını verirken ihtiyaç duydukları tüm bilgileri sunar.
Pazaryeri entegrasyonu, e-ticaret sitenizin, Trendyol, Hepsi Burada, Çiçek Sepeti, Amazon gibi popüler pazaryerleriyle ve diğer satış platformlarıyla kolayca entegre olmasını sağlar.