hamburger icon
age ajans mini logo
Destek Merkezi
Konu başlıklarına göre aradığınız yardım içeriğini bulabilir yada o konu hakkında belirli kelimeleri arayarak yardıma ulaşabilirsiniz.
Araçlar > Kargo ve Teslimat alanından sağ tarafta bulunan "Kargo Firmaları" alanından anlaşma sağladığınız kargoyu seçip aktife alabilirsiniz.

Araçlar > Kargo ve Teslimat alanından "Kargo Sistemi" alanından aşağıdaki örnekte iletilen görseldeki gibi düzenleme sağladığınız taktirde 500 TL ve üzeri siparişlerde "Ücretsiz Kargo" 500 TL altı ise "39.9 TL Kargo Ücreti" sağlamaktadır. 



Ekstradan Kargo ve Teslimat alanından bölgesel ve kategori bazlı bölgesel veya genel olarak kargo ücreti belirleyebilirsiniz

Genel Kargo Ücretleri
  • Desi, miktar, ağırlık veya sepet tutarı aralıklarına göre bölgesel kargo ücretleri ekleyebilirsiniz.
Ürünlere Özel Ücretler
  • Belirli kategori, marka veya ürünler için özel kargo ücretleri ekleyebilirsiniz.
Araçlar > E-Posta ve SMS alanından Yönetici E-Posta Adresi kısmına sipariş maillerinizin hangi mail adresini düşmesini istiyorsanız o mail adresini girip test etmeniz yeterlidir.

Sipariş, ödemeler, yeni üyelikler ve diğer tüm aksiyonlarda müşterilerinizi e-posta ile bilgilendirebilirsiniz. E-posta gönderimleri için SMTP veya Mailjet servislerini kullanabilirsiniz.


E-Posta Servisi : 
E-posta gönderimleri sistem tarafından otomatik olarak gerçekleştirilmektedir. Eğer sahip olduğunuz özel e-posta servisiniz mevcutsa SMTP veya Mailjet kullanarak aktif edebilirsiniz. Özel e-posta servisiyle gönderilmeyen e-postalar otomatik olarak varsayılan e-posta servisi ile gönderilecektir.

E-Posta Servisi olarak Özel Olarak "SMTP" veya Mailjet ayarlarını yapabilirsiniz.

Eğer "Agesoft" alt yapısının webmailini kullanmak istiyorsanız : aşağıda iletilen MX ve TXT kayıtlarını sağlayabilirsiniz. Ve daha sonrasına Araçlar > "Eklentiler" alanından Webmail eklentisini ekleyip kendi kurumsal maillerinizi oluşturabilirsiniz. Daha sonrasında oluşturduğunuz kurumsal maili "Yönetici E-Posta Adresi" alanına oluşturduğunuz ve gitmesini istediğiniz kurumsal maili girmeniz yeterlidir.
  1. MX ::: agesoft.com.tr ::: mx.eticaretmail.com ::: TTL auto ::: Priority 10
  2. TXT ::: _dmarc ::: v=DMARC1; p=none ::: TTL auto
  3. TXT ::: agesoft.com.tr ::: v=spf1 redirect=_spf.eticaretmail.com ::: TTL auto
Self SMS, Verimor, Mobildev, B'Call, Netgsm tarafında SMS Entegrasyonu için başvuru yapmanız gerekmektedir yaptığınız taktirde,

Araçlar > E-Posta ve SMS alanından  "SMS Ayarları" alanının en altında "SMS Servisleri" kısmı mevcut değiştir butonuna tıklayınız, daha sonrasında anlaşma sağladığınız firmanın API Bilgilerini girip "Kaydet" diyiniz sonrasında yapmanız gereken "SMS Başlığı" ve "Yönetici Telefon Numarası" alanlarını Anlaşma sağladığınız entegrasyon firmasından alabilirsiniz daha sonrasında kontrolünü "SMS Servisleri" Alanından Test Et butonuna basıp test sağlayabilirsiniz.

 
Araçlar > E-Posta ve SMS alanına geldikten sonra en altta bildirimler mevcut yönetici veya müşteriye gitmesini istediğiniz maili bu alandan düzenlemesini sağlayabilirsiniz veya müşteriye gidecek olan mailin içeriğini sistemin ait olduğu değişkenlere göre düzenleyebilirsiniz.

"Yeni Bildirim" Diyerek yeni bir şablon oluşturup hangi "Aksiyon" kısmında müşteriye mail gideceğini seçip daha sonrasında İleri diyerek "E-Posta İçeriği" kısmına içeriğini düzenleyebilirsiniz. 

"Değişkenler" 
Oluşturacağınız aksiyona göre değişkenler farklılık göstermektedir ona göre düzenleme sağlamanız gerekmektedir.
Sipariş kargolandı aksiyonunda listelenen değişkenler aşağıdaki gibidir.

ÖRNK BKNZ:
  • Site adresi: {site_adresi}
  • Müşteri hizmetleri: {müşteri_hizmetleri}
  • Whatsapp numarası: {whatsapp_numarası}
  • Logo adresi: {logo_adresi}
  • Müşteri adı: {ad}
  • Müşteri soyadı: {soyad}
  • Müşteri adı soyadı: {ad_soyad}
  • Üye adı: {üye_adı}
  • Üye soyadı: {üye_soyadı}
  • TC Kimlik no: {tc_kimlik_no}
  • Fatura adresi: {fatura_adresi}
  • Telefon numarası: {telefon_numarası}
  • E-posta adresi: {eposta}
  • Sipariş numarası: {sipariş_numarası}
  • Sipariş tarihi: {sipariş_tarihi}
  • Teslimat adresi: {teslimat_adresi}
  • Fatura adresi: {fatura_adresi}
  • Ödeme tipi: {ödeme_tipi}
  • Sipariş tutarı: {sipariş_tutarı}
  • Sipariş ürün listesi: {sipariş_ürün_listesi}
  • Sipariş müşteri takip linki: {sipariş_musteri_takip_linki}
  • Kargo firması: {kargo_firması}
  • Kargo takip numarası: {kargo_takip_numarası}
  • Dijital Kodlar: {lisans_kodlari}
  • Bayi Unvanı: {bayi_unvan}
  • Bayi Vergi Numarası: {bayi_vergi_no}
  • Bayi Vergi Dairesi: {bayi_vergi_dairesi}
  • Taksit Sayısı: {taksit_sayisi}

"Sipariş Kargolandı" Aksiyonu siparişin durumunu kargolandıya çektiğiniz zaman gidecek mail aşağıdaki gibidir.
 
Sayın {ad} {soyad},

Sitemizden yapmış olduğunuz {sipariş_numarası} nolu siparişiniz kargoya teslim edilmiştir.

Kargo Bilgileriniz:
Kargo firması: {kargo_firması}
Kargo takip numarası: {kargo_takip_numarası}

Sepet Bilgileriniz:
{sipariş_ürün_listesi}

Bizi seçtiğiniz için teşekkür ederiz.
 


 
Araçlar > E-Posta ve SMS alanına geldikten sonra en altta bildirimler mevcut yönetici veya müşteriye gitmesini istediğiniz SMS'i bu alandan düzenlemesini sağlayabilirsiniz veya müşteriye gidecek olan SMS'in içeriğini sistemin ait olduğu değişkenlere göre düzenleyebilirsiniz.

"Yeni Bildirim" Diyerek yeni bir şablon oluşturup hangi "Aksiyon" kısmında müşteriye SMS gideceğini seçip daha sonrasında "Bildirim" kısmında E-Posta olarak değil  SMS'i seçmeniz daha sonrasında İleri diyerek "Mesaj" kısmına içeriğini düzenleyebilirsiniz. 

"Değişkenler" 
Oluşturacağınız aksiyona göre değişkenler farklılık göstermektedir ona göre düzenleme sağlamanız gerekmektedir.
Sipariş kargolandı aksiyonunda listelenen değişkenler aşağıdaki gibidir.

ÖRNK BKNZ:
  • Site adresi: {site_adresi}
  • Müşteri hizmetleri: {müşteri_hizmetleri}
  • Whatsapp numarası: {whatsapp_numarası}
  • Logo adresi: {logo_adresi}
  • Müşteri adı: {ad}
  • Müşteri soyadı: {soyad}
  • Müşteri adı soyadı: {ad_soyad}
  • Üye adı: {üye_adı}
  • Üye soyadı: {üye_soyadı}
  • TC Kimlik no: {tc_kimlik_no}
  • Fatura adresi: {fatura_adresi}
  • Telefon numarası: {telefon_numarası}
  • E-posta adresi: {eposta}
  • Sipariş numarası: {sipariş_numarası}
  • Sipariş tarihi: {sipariş_tarihi}
  • Teslimat adresi: {teslimat_adresi}
  • Fatura adresi: {fatura_adresi}
  • Ödeme tipi: {ödeme_tipi}
  • Sipariş tutarı: {sipariş_tutarı}
  • Sipariş ürün listesi: {sipariş_ürün_listesi}
  • Sipariş müşteri takip linki: {sipariş_musteri_takip_linki}
  • Kargo firması: {kargo_firması}
  • Kargo takip numarası: {kargo_takip_numarası}
  • Dijital Kodlar: {lisans_kodlari}
  • Bayi Unvanı: {bayi_unvan}
  • Bayi Vergi Numarası: {bayi_vergi_no}
  • Bayi Vergi Dairesi: {bayi_vergi_dairesi}
  • Taksit Sayısı: {taksit_sayisi}
"Sipariş Kargolandı" Aksiyonu siparişin durumunu kargolandıya çektiğiniz zaman gidecek SMS'i aşağıdaki gibidir.
 
Merhaba, {ad_soyad},
Sitemizden yapmış olduğun {sipariş_numarası}, nolu siparişini kargoya teslim ettik. {kargo_takip_numarası} numaralı kargo takip numarasıyla, kargonuzu takip edebilirsiniz.
Sipariş Takip: www.alanadiniz.com/siparis-takip
Bizi seçtiğin için teşekkür ederiz.
Araçlar > Kargo ve Teslimat dedikten sonra çıkan ekranda "Teslimat Bölgeleri" alanı gelmektedir "Ekle" diyip yeni bir ülke ekleme yapabilirsiniz veya Türkiye içerisinden bir il veya ilçe düzenlemesi yapmak istiyorsunuz bunun için ekli olan ülkenin hemen yanında "İller" butonuna tıklayınız, bu alandan il, ilçe, mahalle düzenlemesi sağlayabilirsiniz.



 
Araçlar > Ödeme Yöntemleri alanından sağ tarafta bulunan alanda "Havale / EFT" kısmından ilk öncelikle "Banka Hesaplarını" eklemeniz gerekmektedir doldurduktan sonra kaydetip "Ayarlar" Kısmından aktife almanız yeterli olacaktır. ekstradan minimum sipariş ve maksimum sipariş tutarlarına göre bir tutar belirleyerek havale ile ödeme o tutarlar arasında geçerli olacak şekilde düzenleme sağlayabilirsiniz veya havale ile siparişlerde indirim bazlı % oran veya tutar olarak indirim de sağlayabilirsiniz.
Yükleniyor...